duminică, 20 februarie 2011

Te simt, Te aud, Te văd, Te ating



Te simt când inima-mi bate cu viaţă,
Trăieşti în mine,
Respir prin Tine,
Te simt când lacrima-mi cade pe obraz,
Cea amară, cea dulce,
Te simt în orice mădular,
Tu-mi eşti mişcarea,
Te simt atunci când soarele mă-ncălzeşte,
Şi pe piele-mi aţipeşte....

Te aud în râsul unui copil,
Zâmbetul Tău,
În sunetul vioarei,
Melodie ruptă din sufletul Tău,
În fiecare ploaie,
Lacrimile Tale,
Te aud în numele meu,
Pentru că eu sunt a Ta,
În cuvintele părinteşti,
Când îmi spun:  te iubesc...

Te vâd în luna ce-mi linişteşte noaptea,
Sublimă ca Tine,
În umbra din paşii mei,
Paşii Tăi,
Te văd în somnul unui copil,
Liniştit ca toată fiinţa Ta,
Te văd în privirea iubirii,
Necondiţionată, ca şi iubirea Ta,
În ochii mamei,
Lumină din blândeţea Ta...

Te ating când mângâi o floare,
Un obraz, o îmbrăţişare,
Când am în mână bucata de pâine,
Grija Ta pentru mine,
Te ating când mă sprijin de stâlpi,
Dovada puterii cu care Mă susţii,
Te ating  când primesc un cadou,
El provine din mâna Ta,
Te ating în pagina din Biblie,
În ea ştiu că vei rămâne mereu cu mine...

Deşi eşti acolo Sus,
Deşi nu ne întâlnim pe drum,
Deşi chipul Tău doar mi-l imaginez,
          Te simt, Te aud, Te văd, Te ating, Isus al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu